Classic Brands a organizat evenimentul de intrare oficiala a Herbalife Ltd in Romania
Conferinta de presa a avut ca scop atat lansarea anuntului privind decizia companiei Herbalife Ltd. de a-si deschide prima reprezentanta in Romania, cat si lansarea in premiera mondiala a unui nou produs marca Herbalife – „Healthy Snack Pack”.
„Rolul nostru a fost in primul rand de a crea un cadru potrivit profilului companiei, in care sa le facem cunostinta jurnalistilor romani cu reprezentantii Herbalife Ltd si invers. O relatie solida cu mass media se cladeste in timp, iar aceasta conferinta a reprezentat un prim pas in aceasta constructie”, a declarat Virgil Munteanu, Managing Partner al Classic Brands.
In acest context, scenariul conferintei a impletit componenta de prezentare a CV-ului companiei cu cea de testare si lansare de produs. Sala a fost amenajata ca un restaurant de lux, jurnalistii au fost invitati sa prepare si sa guste un shake nutritiv, produsul vedeta al companiei, iar discursurile concise au abordat subiecte distincte, acoperind toate aspectele companiei si afacerii Herbalife.
Astfel, Julian Cacchioli, Vice President Corporate Communication in cadrul Herbalife Ltd, a reliefat profilul si dezvoltarea la nivel mondial a companiei. Jonathan Liss, Vice President Sales Strategy, a introdus principiile si beneficiile esentiale ale produselor Herbalife. Edyta Kurek, Vice President Central Eastern Europe, a facut anuntul referitor la intrarea oficiala a companiei pe piata romaneasca, adaugand si principalele obiective ale companiei pentru acest an. Iar Dr. Luigi Gratton, Vice President Medical Affairs & Nutrition Education in cadrul Herbalife Ltd. si membru in Programul de analiza a obezitatii ca factor de risc derulat de Centrul pentru Nutritie Umana din cadrul Universitatii din Los Angeles (UCLA), a prezentat continutul si valorile nutritive ale noului produs lansat de Herbalife.
Un moment deosebit, care a dinamizat cursul conferintei, a avut loc inaintea prezentarii detaliate a produsului „Healthy Snack Pack”, cand Dr. Luigi Gratton a preparat un shake nutritiv, invitandu-i pe jurnalisti sa urmeze pasii de realizare a shake-ului pentru ca apoi sa il guste impreuna.
La finalul conferintei fiecare jurnalist a avut ocazia sa discute cu reprezentantii Herbalife despre nutritie si viata sanatoasa, Dr. Luigi Gratton dezvaluindu-le mici ponturi pentru prevenirea obezitatii, dar si secrete ale dietei jucatorilor de la LA Galaxy, inclusiv David Beckham, din experienta sa ca membru al echipei responsabile de nutritia acestei echipe de fotbal.
De altfel, Dr. Luigi Gratton a oferit sfaturi similare si in cadrul unor emisiuni TV, precum si la evenimentul „Wellness Morning” din Parcul Kiseleff, unde a condus o demonstratie interactiva de gimnastica aerobica. In cadrul acestui eveniment, aproximativ 300 de persoane au executat in acelasi timp cu doctorul Luigi Gratton un set de miscari de intretinere a principalelor grupe de muschi din organism, exercitii de baza pentru mentinerea unui corp frumos si sanatos.
„Raspunsul mediei si publicului la aceste evenimente a fost peste asteptari, fapt ce ne intareste increderea in demersul nostru de a promova un stil de viata sanatos, principalul obiectiv pentru care militeaza compania Herbalife. Si speram ca impreuna vom reusi sa transmitem principiile de baza ale vietii sanatoase si active”, a completat Virgil Munteanu.
Echipa Classic Brands implicata in organizarea evenimentelor Herbalife a fost coordonata de Iuliana Anghel, in calitate de Project Manager, Anca Iordache – Event Manager si Anca Tinc – Media Relationship Coordinator.
Despre Herbalife Ltd.
Compania Herbalife Ltd, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de produse nutritive din lume, ofera posibilitatea unui loc de munca independent si suportul pentru o viata echilibrata, prin produse bazate pe cercetari stiintifice, eficiente pentru vitalitatea organismului, o buna stare fizica, psihica si sociala, un aspect exterior ingrijit si un corp frumos.
Herbalife Ltd are aproape 30 de ani de existenta pe piata internationala, produsele companiei fiind distribuite in 70 de tari, printre care se afla si Romania, prin intermediul a 1,9 milioane distribuitori independenti.
In acelasi timp, Herbalife Ltd se implica in sustinerea competitiilor sportive, precum si in programe sociale prin Fundatia Herbalife Family si programul Casa Herbalife.
Galerie foto
Acoperire mediatica
Monitorizare media – Herbalife